02 mei 2006

4 weken platte rust!


Het voetbalseizoen is voorbij...

Ik begon op het einde van het seizoen al te denken, dat ik het seizoen zonder blessures zou overleven. Maar dat was te vroeg gedacht.

14 dagen geleden was er een tornooi in Brugge. We raakten in de finale! Kort voor tijd kreeg ik een fameuze duw in mijn rug. Ik 'plooide' achterover en viel op de grasmat.

De eerste dagen nadien bleek er weinig aan de hand.
De tornooien volgden elkaar op en ik begon steeds meer last te krijgen van mijn rug. Gisteren, 1 mei, was er weer een tornooi. Na enkele minuten spelen besefte ik dat ik niet meer verder kon. Omdat we maar met 11 spelers waren speelde ik de hele match uit. Iets wat ik beter niet had gedaan.
Vandaag werd het maar eens tijd om naar de dokter te gaan...

Vaststelling: een klein breukje aan een facet van een rugwervel. (zie omcirkelde deel op figuur). Hierdoor ontstond wat vocht rond die streek.

4 weken platte rust is de boodschap.
Alleen wandelen en fietsen mag ik nog.

Gelukkig is het voetbal seizoen gedaan =)

2 reacties:

At 02 mei, 2006 20:31, Blogger Merca zei...

Beterschap!

 
At 02 mei, 2006 20:32, Anonymous Anoniem zei...

4 weken platte rust is de boodschap.
Alleen wandelen en fietsen mag ik nog

Dus geen spelletjes, geen hattrick,...

hihi

 

Een reactie posten

<< Home